Chceme se neustále zlepšovat. V řízení projektů, hledaní finančních zdrojů i například v PR. Nový projekt má proto jednoduchý cíl: prostřednictvím nejrůznějších školení a workshopů ještě víc odborně posílit naše zaměstnance. Aby jejich práce byla maximálně efektivní. Kromě školení zaměstnanců se změříme i na rozvíjení značky Slova 21.
Co je vlastně budování kapacit?
Jde o proces, kdy organizace soustavně pracuje na zlepšení dovedností zaměstnanců a posílení zdrojů, aby mohla lépe dosahovat svých cílů. V našem případě efektivněji pomáhat romské menšině s integrací do většinové společnosti.
Proč potřebujeme budování kapacit?
Chceme být čím dál lepší. A budeme se snažit, aby naše organizace byla více atraktivní i pro komerční partnery a soukromé dárce, kteří by nás mohli finančně podpořit. V současnosti jsme totiž příliš závislí na dotacích a grantech (více než 95 % našich projektů), což může ohrozit naši stabilitu a schopnost vytvářet nové programy pro romskou komunitu.
„Chceme být čím dál lepší. A budeme se snažit, aby naše organizace byla více atraktivní i pro komerční partnery a soukromé dárce, kteří by nás mohli finančně podpořit.“
Zaměstnanci budou školeni mimo jiné v těchto oblastech:
• Fundraising
• Sociální sítě
• Komunikace s médii
• Prevence syndromu vyhoření
• Time management
Dále vzniknou tyto strategické dokumenty:
• Analýza financování organizace
• Fundraisingová strategie
• Brand Guidelines (vizuální identita organizace)
• Komunikační strategie
• Strategie rozvoje zaměstnanců
Projekt je financován Evropskou unii.
Chceme se neustále zlepšovat. V řízení projektů, hledaní finančních zdrojů i například v PR. Nový projekt má proto jednoduchý cíl: prostřednictvím nejrůznějších školení a workshopů ještě víc odborně posílit naše zaměstnance. Aby jejich práce byla maximálně efektivní. Kromě školení zaměstnanců se změříme i na rozvíjení značky Slova 21.
Co je vlastně budování kapacit?
Jde o proces, kdy organizace soustavně pracuje na zlepšení dovedností zaměstnanců a posílení zdrojů, aby mohla lépe dosahovat svých cílů. V našem případě efektivněji pomáhat romské menšině s integrací do většinové společnosti.
Proč potřebujeme budování kapacit?
Chceme být čím dál lepší. A budeme se snažit, aby naše organizace byla více atraktivní i pro komerční partnery a soukromé dárce, kteří by nás mohli finančně podpořit. V současnosti jsme totiž příliš závislí na dotacích a grantech (více než 95 % našich projektů), což může ohrozit naši stabilitu a schopnost vytvářet nové programy pro romskou komunitu.
„Chceme být čím dál lepší. A budeme se snažit, aby naše organizace byla více atraktivní i pro komerční partnery a soukromé dárce, kteří by nás mohli finančně podpořit.“
Zaměstnanci budou školeni mimo jiné v těchto oblastech:
• Fundraising
• Sociální sítě
• Komunikace s médii
• Prevence syndromu vyhoření
• Time management
Dále vzniknou tyto strategické dokumenty:
• Analýza financování organizace
• Fundraisingová strategie
• Brand Guidelines (vizuální identita organizace)
• Komunikační strategie
• Strategie rozvoje zaměstnanců
Projekt je financován Evropskou unii.